15 poznatih osoba koje su promijenile zube za savršen osmijeh | Zubo.hr

Lifestyle

15 poznatih osoba koje su promijenile zube za savršen osmijeh

Foto:

Danas većina poznatih osoba ima gotovo savršen osmijeh. Vrlo često, blistav osmijeh pomaže glumcima i drugim zvijezdama da postanu poznati. Ali nisu svi rođeni sa savršenim zubima. Zbog toga moraju potrošiti mnogo vremena i novca kako bi se slobodno nasmiješili u filmovima i na javnim događanjima. Neki ljudi popravljaju nedostatke, drugi se podvrgavaju laganom izbjeljivanju, a treći žele potpuni makeover.

1.Meghan Markle

2.Dakota Johnson

3.Katie Holmes

4.Millie Bobby Brown

5.Ben Affleck

6.Kristen Stewart

7.Cher

8.Victoria Beckham

savršen osmijeh

9.Christina Aguilera

10.Matthew Perry

11.Scarlett Johansson

12.Kate Beckinsale

13.Arnold Schwarzenneger

14.Madonna

15.David Beckham

Lifestyle

6 razloga zašto je smijanje dobro za vas!

,

Na prvu, smijanje povezujemo s nečim smiješnim – no smijanje je toliko više od toga. Smijemo se i u dobrim i lošim situacijama zbog utjecaja osmijeha na naše tijelo i duh, isto kao i na ljude oko nas. Ne kaže se bez razloga da je osmijeh najljepša šminka!

smijanje

Puno je prednosti smijanja – čak i ako vaš osmijeh ne znači da ste nužno u tom trenutku sretni, on podsvjesno postiže čuda. U nastavku pročitajte tašto biste se trebali često smijati!

Od smijanja duže živite

Iskreno smijanje znači da ste sretni, a sretni ljudi su boljeg zdravlja od nesretnih. Nema direktne korelacije između pomicanja rubova usta i vašeg zdravlja, no činjenica je da je pozitivan stav ključan za zdravlje.

Smijanjem podižete raspoloženje

Možda zvuči nelogično, no kad ste loše volje, pokušajte se nasmijati! Pokret osmijeha daje signale vašem mozgu da se nešto dobro događa – iako možda nije tako. U principu, tako nekad možete zavarati svoj mozak.

Smijanje umanjuje bol

Neka su istraživanja pokazala da smijanjem ispuštamo serotonin i endorfin – hormone zbog kojih se bolje osjećamo. Uz njihovu pomoć, tijelo nam se opušta i bol se smanjuje.

Privlačniji ste kad se smijete

Ovo ne moramo dodatno objašnjavati – činjenica je da su nam ljudi privlačniji dok se smiju. Smijanje nije samo fizički privlačnije, već ostavlja i dojam da ste pozitivna osoba dok se smijete. Jedino što biste trebali da bi ovo bilo 100% učinkovito je održavati pravilnu oralnu higijenu!

Smijanje je zarazno

Kad ljudi vide da ste vi opušteni, biti će i oni. Imate snagu da jednim osmijehom uljepšate dan ljudima oko sebe – iskoristite tu moć!

Smijanjem možete sniziti krvni tlak

Neka istraživanja su pokazala da smijanjem možete spustiti krvni tlak zato što vam se nakon smijanja mišići opuste. Nakon što vam se mišići opuste, smanjuju se otkucaji srca, uz što se smanjuje i krvni tlak.

Nastavi čitati

Lifestyle

Lijep osmijeh -10 načina kako da bude još ljepši!

,

Vaš je osmijeh jedna od prvih stvari koju ljudi primijete. Zdrav i lijep osmijeh ne postiže se uvijek preko noći, već raznim metodama. Evo 10 jednostavnih stvari koje možete učiniti kako biste poboljšali izgled osmijeha i zdravlje zubi.

Za lijep osmijeh upotrebljavajte zubni konac

Zubnim koncem uklanjate naslage između zubi i ispod zubnog mesa, tamo gdje četkica ne može doći. Svakodnevno korištenje zubnog konca pomaže u prevenciji karijesa i gingivitisa. Ako se ne uklone, naslage i kamenac nakupljaju se ispod površine desni, što može uzrokovati parodontalnu bolest, što dovodi do uništenja kostiju i gubitka zuba.

Da biste pravilno upotrebljavali zubni konac, čvrsto omotajte konac oko prsta i umetnite u prostor između zubi. Ako se javi krvarenje, to je najvjerojatnije zbog gingivitisa ili bolesti desni. Kad svakodnevno upotrebljavate zubni konac, krvarenje povezano s blagim do umjerenim gingivitisom obično prestaje nakon otprilike dva tjedna.

osmijeh

Dva puta godišnje posjetite svog zubara 

Redovito čišćenje svakih šest mjeseci pomaže oralnom zdravlju i lijepom osmijehu.  Ako ne čistite zube redovito, možete razviti parodontalnu bolest. To može uzrokovati neugodno natečene, povučene i krvareće desni. Također je povezano sa zdravstvenim stanjima poput srčanog udara, moždanog udara, dijabetesa, pretilosti i slično.

Osim uklanjanja mrlja i kamenca sa zuba, stomatolog će pregledati i zdravstvena stanja poput visokog krvnog tlaka i raka usne šupljine. Budući da se mnoga zdravstvena stanja očituju u ustima, vaš vas stomatolog može upoznati s problemima zbog kojih biste trebali posjetiti liječnika.

Prestanite s pušenjem

Pušenje uzrokuje mrlje na zubima. Mrlja od dima ponekad je površna mrlja koja se može ispolirati, ali također može prodrijeti duboko u caklinu.

Pušenje također oštećuje zdrave desni, zbog čega se povlače i razvijaju veliki džepovi oko zubi. Pušenje također može uzrokovati bolesti desni.

Ograničite kavu, čaj i crno vino

Pića poput kave, čaja i crnog vina poznata su po ostavljanju mrlja na zubima. Slično pušenju, ova pića mogu stvoriti površinsku mrlju koju vaš stomatolog može ispolirati. Ali oni također mogu uzrokovati unutarnje bojenje vaše cakline zuba.

Pijenje kroz slamku može vam pomoći smanjiti mrlje na zubima i smanjiti rizik od karijesa. Može vam pomoći i često ispiranje usta vodom, tako da tamna tekućina ne ostaje dugo na zubima između obroka.

Za lijep osmijeh pažljivo odaberite proizvode za izbjeljivanje

Ovisno o vašim potrebama, dostupni su razni proizvodi za izbjeljivanje: paste za zube, trake i lasersko izbjeljivanje. Iako izbor može biti veliki, svaka vrsta može imati određene prednosti koje vam pomažu u ciljanju na problematična područja. Paste za zube za izbjeljivanje i sredstva za ispiranje dobri su za one koji piju kavu i čaj.

Kupite kvalitetnu četkicu za zube

Klinički je dokazano da električne četkice postižu više rezultata u uklanjanju naslaga i postizanju zdravijeg zubnog mesa od standardnih ručnih četkica. Tijela četkica za zube napravljena su da traju godinama, dok se glave mogu rutinski mijenjati kako stare ili su vrlo korisne za dijeljenje među članovima u obitelji.

Ako niste spremni izdvojiti veći iznos novaca za električnu četkicu za zube, kupite ručnu četku s mekanim vlaknima. Iako su četkice s tvrđom dlakom dostupne na tržištu, stomatolozi odlučno odbijaju njihovu upotrebu. Prečvrste dlake i agresivno četkanje uzrokuju povlačenje zubnog mesa i mogu naštetiti caklini.

Za zdrav i lijep osmijeh pijte puno vode

Voda je najzdravije piće za vaš osmijeh i vaše tijelo. Pomaže kod ispiranja zubi i obeshrabruje karijes. Voda iz slavine najbolji je izbor jer ima preporučenu dozu fluorida. Mnogo puta flaširana voda dolazi iz izvora u kojem se razine fluorida ne prate ili uopće ne sadrže fluorid. Zdrava razina fluorida promiče zdravlje zuba i obeshrabruje propadanje.

Česta konzumacija kiselih ili slatkih pića može dramatično povećati stopu propadanja. Sportaši brzo postaju rizična skupina jer učinci sportskih pića štete zubima.

osmijeh

Poboljšajte svoja druga zdravstvena stanja

Stanja poput visokog krvnog tlaka, dijabetesa, pretilosti i bruksizma (također poznatog kao škripanje zubima) mogu utjecati na zdravlje i izgled vašeg osmijeha. Kad je tijelo opterećeno jednim zdravstvenim stanjem, teže je liječiti drugo.

Umjesto da prikrivate simptome, možete poboljšati svoje zdravlje preventivnim metodama. Pravilna prehrana i dovoljno vježbanja mogu dramatično poboljšati izgled vašeg tijela, zuba i desni.

Pravovremeno se liječite

Propadanje zubi ako se ne liječi može se lako pretvoriti karijes. Tamo gdje je možda bilo potrebno samo sitno punjenje, sada će možda trebati korijenski kanal i krunica.

Rano liječenje karijesa znači da ćete trebati manje invazivne nadoknade zubi. To pomaže u održavanju strukture i stabilnosti zuba i smanjuje troškove liječenja. Ako se ne liječi, može se proširiti na druge zube i može izazvati infekcije u ostatku vašeg tijela.

Za zdrav i lijep osmijeh perite zube dva puta dnevno

Još uvijek treba podsjetiti mnoge ljude da peru zube barem dva puta dnevno. Budući da se naslage mogu stvrdnuti u kamenac, često četkanje pomaže zubima da ostanu bjelji i zdraviji nego kod ljudi koji rjeđe četkaju.

Stvorite dobre navike za sjajan osmijeh

Može proći neko vrijeme prije nego što počnete primjećivati ​​promjene izbjeljivanja ili poboljšane oralne higijene. Iako ove promjene ne dolaze preko noći, zasigurno vrijede vremena i truda, kako zbog vašeg osmijeha, tako i zbog vašeg cjelokupnog zdravlja.

Nastavi čitati

Lifestyle

Koji je utjecaj kave na naše zube?

,

Kada je riječ o početku dana mnogi ljudi oslanjaju se na šalicu kave. No, jesmo li se ikada zapitali koji je utjecaj kave na naše zube? Kavopije imajte na umu: vaša jutarnja rutina može utjecati na zdravlje vaših zubi.

Osim što može zaprljati našu odjeću, nažalost može i zube. Kava sadrži sastojke zvane tanini, koji su vrsta polifenola koji se razgrađuje u vodi. Također se nalaze u pićima poput vina ili čaja.

Tanini uzrokuju da se spojevi boja lijepe na naše zube. Kad se ti spojevi zalijepe, mogu iza sebe ostaviti  žutu neželjenu nijansu. Potrebna je samo jedna šalica kave dnevno da naši zubi budu zamrljani.

Kako možete izbjeći promjenu boje zubi bez odricanja svog omiljenog jutarnjeg napitka?

  • Ne morate paničariti. Stomatolozi mogu riješiti mrlje od kave tijekom čišćenja. Stoga obavezno dogovorite redovite preglede.
  • Profesionalno čišćenje možete nadopuniti kućnim lijekovima. Na primjer, pranje zubi sodom bikarbonom dva puta mjesečno može dodatno izbjeliti zube.
  • Također možete smanjiti mrlje od kave redovitim korištenjem pasta za izbjeljivanje.
  • Uz upotrebu izbjeljujuće paste za zube, razgovarajte sa svojim stomatologom o nabavci kućnog tretmana za izbjeljivanje.
  • Uz to, razmislite o tome da prijeđete s ručne četkice na električnu četkicu, koja pruža veću snagu čišćenja.

Svakako četkajte najmanje dva puta dnevno po dvije minute.

utjecaj kave na naše zube

 

Utjecaj kave na naše zube

Kao i svako piće koje nije voda, kava može uzrokovati rast bakterija u ustima što može dovesti do erozije zuba i cakline. To može dovesti do toga da vaši zubi postanu tanki i lomljivi.

Kava također može uzrokovati loš zadah. Da biste izbjegli ove probleme, jedite hranu prije nego što popijete kavu, a nakon završetka upotrijebite strugač za jezik i četkicu za zube.

Sprječavanje mrlja od kave

Ako odustajanje od omiljenog jutarnjeg napitka nije opcija, spriječite mrlje na zubima, manjim unosom količine kave. Ujutro popijte jednu šalicu kave, a kasnije tijekom dana popijte zeleni čaj.

Izbjegavajte kremu i šećer, jer oni samo ubrzavaju rast bakterija koje mijenjaju boju zubi. Pijte kavu u nekoliko velikih gutljaja, umjesto u malim gutljajima tijekom dana kako biste spriječili nakupljanje bakterija. Osim toga, popijte čašu vode nakon ispijanja kave kako biste isprali usta i zube.

Ako više volite ledenu kavu, pijte je kroz slamku kako biste smanjili rizik od mrlja. I na kraju, operite zube oko 30 minuta nakon ispijanja kave,

Zapamtite, kava je kisela. Pranje zubi neposredno nakon jedenja ili pijenja bilo čega kiselog slabi zubnu caklinu i uzrokuje mrlje.

Konzumacija određene hrane također može pomoći u uklanjanju mrlja. Sirovo voće i povrće – poput jagoda i limuna – sadrži prirodna vlakna koja čiste zube razgrađujući bakterije.

Ostala hrana i piće koje mrlje zube

Naravno, kava nije jedini krivac za mrljanje zubi. Da biste zadržali bijeli osmijeh, izbjegavajte hranu i piće koje iza sebe mogu ostaviti žućkastu nijansu. To uključuje:

  • crno vino
  • bobičasto voće (borovnice, kupine, trešnje)
  • umaci od rajčice i rajčice
  • kolu
  • crni čaj
  • tvrdi bombon
  • energetska pića

Kako uživati u kavi i izbjegavati mrlje na zubima? Jednostavno rečeno, pijte umjereno. Zubari predlažu da ne pijete više od dvije šalice dnevno. Uz to, nemojte zanemariti redovno četkanje i posjete stomatološkoj ordinaciji dva puta godišnje.

Nastavi čitati

Popularno

Send this to a friend
Send this to a friend